رونمایی از لوگوی جدید مکث موتور

رونمایی از لوگوی جدید مکث موتور

شرکت مکث  موتور که سال ۹۹ با معرفی پیکاپ کلوت به جمع خودروسازان کشور وارد شدیکی از زیر مجموعه های گروه ماموت خودرو است. با توجه به ترند شدن خودروهای برقی در بازار جهان و رسیدن این موج برقی سازی به ایران، مکث موتور هم به سراغ چند محصول برقی و هایبرید رفته است. لوگو جدید مکث موتور به در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به صورت رسمی از آن رونمایی شد با رویکرد ساده‌سازی و توجه به انرژی های پاک طراحی شده است.

لوگو جدید این شرکت از زبان طراحی نوین و با استفاده از المان های ساده و‌ دوبعدی طراحی شده و به اختصار نام Max بر روی آن حک شده قرار است در تولیدات آتی این شرکت بر روی محصولات نصب شود. 

مکث موتور نسخه برقی پیکاپ کلوت ، یک کراس اوور هایبرید و یک سدان تمام برقی را نیز از برند ونوسیا را نیز به لیست محصولات آتی خود اضافه کرده است که در غرفه این شرکت در‌ دومین دوره نمایشگاه  تحول صنعت نیز حضور دارد.

روابط عمومی مکث موتور
روابط عمومی مکث موتور
www.maxmotorco.com

مکث موتور به عنوان زیر مجموعه گروه ماموت خودرو با هدف توسعه نوآورانه سبد محصولات در حوزه‌های پرطرفدار بازار، در سال 1399 تاسیس شد تا با رویکردی نو و پایبندی به خط‌مشی و اصول بنیادین شرکت، به تقاضای طیف گسترده‌تری از مشتریان پاسخ دهد. مکث موتور عرضه محصولات خود را در سال ۱۴۰۰ با معرفی یک پیکاپ توانمند و با قابلیت های آفرودی با نام کلوت آغاز کرد و با وجود مزیت‌های رقابتی توانست به جایگاه مناسبی در این کلاس دست پیدا کند و بدین ترتیب زمینه توسعه و ارائه دیگر محصولات نیز متناسب با نیاز بازار فراهم شد. پس از کلوت و جهت ورود به بازار خودروهای سواری، خودروی تیارا نیز به سبد محصولات مکث موتور اضافه شد که در حال حاضر شاهد تردد آن در خیابان‌های کشور هستیم.

نوشته های مرتبط